Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ko ne čeka Šešelja, dočekuje Ramu

Komentari (104) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 11 novembar 2014 23:03
.......
Najgore je to što je Rama na neki način u pravu. To jest, on je u Beogradu samo konstatovao ono što on inače govori i misli, a što njegovi domaćini takođe govore svojim zapadnim sagovornicima (i zbog čega im je i dopušteno da posle toliko godina apstinencije uzmu vlast), ali ne vole kada im se to tako javno i pred kamerama saspe u lice.



Surova istina.



Nikad u EU i NATO!
Preporuke:
400
5
2 utorak, 11 novembar 2014 23:09
Dragan
Tekst je precizan i pogađa u sam centar. Ono što je na mene ostavilo naročiti utisak:



Ako im i taj „spin“ prođe, onda zbilja može proći sve, i za svakoga. Zaista je ogavno gledati kako oni koji su sve izdali i zbog šake vlasti i tapšanja po ramenu od strane onih koje su sami označavali za krvnike svoje zemlje i naroda, i koji su preverili i pljunuli na sve u što su verovali, sada sumnjiče i optužuju njega koji je u otporu Imperiji sve stavio na kocku i skoro sve izgubio.
Preporuke:
340
3
3 utorak, 11 novembar 2014 23:12
Observantes
Komentarisao sam već ovaj tekst u „Politici“. Stvarno je pravičan i bistar za ovu šumu od koje Srbi nevide ništa. Komentarisao sam tamo jer nisam mogao da verujem šta sve ima od komentara i što nazivam praznim i malicioznim „intelektualisanjem“. Bože sačuvaj! Hvala vam za ovaj tekst g. Vukadinoviću a objavljen je tamo gde treba!
Preporuke:
289
6
4 utorak, 11 novembar 2014 23:16
marlon
sve ste rekli
Preporuke:
205
2
5 utorak, 11 novembar 2014 23:16
uporno netolerantan
Ko ne čeka Šešelja, dočekuje Ramu

Naslov sve govori.

Seseljeva licna zrtva koju je napravio se meri epskom razmerom,mogu da priznam da takvu pozrtvovanost ja nikad ne bih uspeo postici,a broj ljudi spremnih na takav podohvat na ovoj planeti je veoma mali.

U politickom kremu-blatu Srbije siguran sam da ih nema.

Na stranu ko ga postuje ili ne,covek je istrajao do samoga kraja.Svaka cast srpski Mahatma Gandi.
Preporuke:
296
1
6 utorak, 11 novembar 2014 23:22
...
Portparol Srpske pravoslavne crkve (SPC), episkop bački Irinej, kritikovao je Haški tribunal zbog odnosa prema optuženom Vojislavu Šešelju koji je u pritvoru 12 godina, objavljeno je danas na sajtu SPC.

"Činjenica da se u 21. veku neko 12 godina nalazi u istražnom zatvoru bilo koje civilizovane države skandalozna je i čudovišna sama po sebi. Ali, da se neko 12 godina nalazi u istražnom zatvoru Tribunala koji su osnovale UN govori o stanju zapadne civilizacije uopšte, a najglasnijih zagovornika ljudskih prava u savremenom svetu posebno", naveo je episkop bački.
Preporuke:
208
2
7 utorak, 11 novembar 2014 23:26
Zarja, Zarja
Precizno, tačno i u direktno u glavu "bije" gospodin Vukadinović, kao i uvek!
Oni koji imaju glavu, ima šta i da ih boli!
Preporuke:
196
2
8 utorak, 11 novembar 2014 23:34
Neša
"Ko nije sačekao Šešelja, dočekuje Ramu."

Loš je Srbin dobrom Srbinu, dokazano je kroz istoriju, najveći dušmanin naročito ako iza toga stoji interes. Tada sve ostale vrednosti padaju u vodu. I ne treba se zavaravati da to nije tako. Na tu bolno istinitu karakternu crtu računaju neprijatelji Srba unapred znajući kako će u odsudnom trenutku postupiti. Srbin će lepo govoriti, obećavati i sve činiti da kupi vaše poverenje a onda će vas olako i ne trepnuvši prodati ako bude imao koristi. Govorim kao Srbin u Srbiji na osnovu iskustva sa drugim Srbima u Srbiji.
Preporuke:
132
9
9 utorak, 11 novembar 2014 23:44
perkins
Jednostavno,ubojito i Vukadinović ''palac u oko''folirantima!

'' Ali nije realno očekivati da ih sruši samom svojom pojavom na aerodromu, govorom na mitingu, ili nastupom na televiziji. A da ne govorimo o licemerju onih koji, poput dokonih kibicera, ili razmažene publike u rimskoj areni, sede skrštenih ruku, očekujući da smrtno bolesni „vojvoda“ kaže, pokrene i uradi ono što oni sami neće ili ne smeju.

Sa gore navedenim Đorđe Vukadinović je UKAZAO na srz problema,NIJE serdar toliko jak koliko su SRBI postali kukavni[cast izuzecima]!!!
Preporuke:
164
1
10 utorak, 11 novembar 2014 23:45
cmok Toronto
Sutra počinje veoma važan simpozijum Rusija Srbija danas.Da li će biti lajv strim ili video?Šešelj se vraća ne kući nego u tuđinu..Iz Toronta , mislio sam da sam Srbin , da sam rođen u domovini koja to više nije a i ja se pitam ko to tamo živi..Srbija je bolesna.Epidemija.Nikad više u domovinu iako idem svake godine.
Preporuke:
93
30
11 utorak, 11 novembar 2014 23:46
saša r.
Besprekorna analiza koja obuhvata sve, vrlo sažeta i nepristrasna. Živo me zanima kako će na nju reagovati g-din Vučić, jer je postalo očigledno da su svi koji vide nešto što on ne želi da vidi, neprijatelji Srbije i potencijalni "huligani".
Vidim da Informer piše da su Kirbi i Devenport spremili "strategiju za Šešelja"?! Pa nije Šešelj taj koji svaki čas trči u London, nije se Šešelj danas opravdavao zemljama tzv "kvinte", pitao ih "da li imaju primedbu na gostoljubivost Rami" itd. Nije Šešelj dopustio da mu Rama danas po jugu Srbije propagira V. Albaniju. Dalje, zašto se plašiti Kirbija i Devenporta, ako nam službe funkcionišu kako treba?! G-din Vučić ne menja kadrove službe, niti ima primedbe, prema tome zadovoljan je, za razliku od mnogih Srba, koji mogu da napišu čitave desetine stranica primedbi na račun službi u poslednjih 10-ak godina. Autogolovi su na svakom koraku, po pet na svakoj utakmici.
Ja verujem da Kirbi i Devenport nešto spremaju, ali za to ne treba kriviti čoveka na samrti!
Preporuke:
162
2
12 utorak, 11 novembar 2014 23:50
Bole
Kapa dole na tekstu! Poštovanje, jako i istinito, navodi na razmišljanje naročito paralela sa Gotovinom.
Preporuke:
146
1
13 utorak, 11 novembar 2014 23:56
Šanga
Verujem da će Šešelj u Beogradu javno svedočiti šta je Zapad napravio od bivših njegovih i Slobinih najbližih saradnika da bi Srbiji slomio kičmu.
Ko danas vodi Srbiju, ko u njeno ime, otpisuje Kosovo i Metohiju predstavljajući se da ga brani?
Je li to sve nas zahvatilo bunilo, ili možda i neka opakija bolest?
Preporuke:
153
1
14 utorak, 11 novembar 2014 23:56
Precenjena narodna pamet
Nisam glasač SRS nikad bio niti ću biti tako da mi je teško da procenim šta će glasači SRS bivši sada evrofantaici uraditi.

Poznajem današnje građane Srbije i to su isti onakvi kakvi su na vlasti ma koliko voleo svoju zemlju i svoj narod mi smo katastrofa, moralni Titanik i treba nam jedno ogromno pokajanje.

Zašto je neko u vrhu SRS-a promenio stranu zbog miliona ok ali odoše i milion SRS glsača u nadi da će dobiti mrvice, na sve su zaboravili za koji evrić koji neće verovatno, odnosno sigurno svako od njih milion koliko ih ima dobiti.

Uglavnom kakav vojvoda, samoproklamovani maršalski da ne kažem crveni, iz tragikomičnnih devedesetih i još gorih dvehiljaditih takav i još gori narod kome očigledno nije dogorelo toliko da uključi bar jednu od dve vijuge u glavi i zaključi da ova priča sa EU i pretorijanskim tajnim službama tj. mafijom nas vodi u provaliju bez povratka.
Preporuke:
114
9
15 utorak, 11 novembar 2014 23:58
Deprimirani srpski rodoljub
Tako je! Tako je! Tako je g.Vukadinovicu.Kosmeta se mozda odrekla danasnja generacija evrofanaticnih skart Srba ali Kosmet se nije odrekao nas.ZIVELI! Seki se vraca kuci! Dogodine u Prizrenu...tacnije Dragasu! Ajmo sada da pravimo patriotski front...ako Bog da!
Preporuke:
105
1
16 sreda, 12 novembar 2014 00:08
Observantes
I samo da dodam, nepotrebno je Šešelja upoređivati s Mandelom, Gandijem... Šešelj je srpski autentični proizvod, civilizacijski mučenik, mnogo više i od napred nabrojanih jer je srpski narod brojčano mali (epilogom ponavljanih genocida u HH veku). Propaganda protiv Šešelja i Miloševića je uvek bila jednosmislena i od svetskih i ovdašnjih medija unifona. Mendela i Gandi nisu bili u toliko nepovoljnoj medijskoj margini. Naprotiv, bar je svetska estrada sve vreme bila uz njih. Južna Afrika i Indija nisu tukli bitku do egzistencijalnog opstanka preko svojih stradalaca do nivoa kao što je Srbija obezglavljena kastracijom državničke vojnopolitičke elite u Hagu od strane istog agresorskog nacifašističkog uma! Obnovljivost Indije i J. Afrike je neupitna. Ona srpska jeste! Prema tome, akademik Šešelj je srpski rang od egzistencijalnog značaja a posebno kada znamo da je u moguće neizlečivoj fazi teške bolesti zbog nametnute mu patnje samo zato što je autentični nemanjićki Srbin!
Preporuke:
162
3
17 sreda, 12 novembar 2014 00:10
ANA
Gospodine Vukadinoviću!

Napisali ste BRAVUROZAN tekst!

Osnovna nit teksta, digresije, paralele... Sve je sjajno urađeno!

Od Vas se baš ima šta naučiti!

Sve čestitke.
Preporuke:
157
5
18 sreda, 12 novembar 2014 00:12
Miroslav Đukić
Tačno!

Vojo ili Rama, pitanje je sad? Svi će morati da izaberu, niko neće biti izostavljen! Hajde, birajte, šta vas raduje! Predlažem da NSPM postavi anketu:
Na čiji doček bi radije otišli:
a)Šešelju
b)Rami
Preporuke:
120
3
19 sreda, 12 novembar 2014 00:21
geolog
Za "Cmok Toronto"
Srbija propada zbog toga što nam oni najpotrebniji ljudi
i najsposobniji kao što je "Cmok Toronto" sede udobno po
zapadnim prestonicama i trtljaju kako im otadžbina
propada i da joj više neće ni u posetu doći!!?
Pa šta bre Vi zamišljate kako da se narod bori kad mu je
mozak emigrirao a neki od njih i otvoreno pomažu našem
nestajanju.
Preporuke:
117
17
20 sreda, 12 novembar 2014 00:30
pogodak
Elem, direktno i indirektno, Šešelj može napraviti dosta nevolje svojim dugogodišnjim najbližim saradnicima, trenutno raspoređenim na mesto presednika države, predsednika vlade i predsednika parlamenta. Ali nije realno očekivati da ih sruši samom svojom pojavom na aerodromu, govorom na mitingu, ili nastupom na televiziji. A da ne govorimo o licemerju onih koji, poput dokonih kibicera, ili razmažene publike u rimskoj areni, sede skrštenih ruku, očekujući da smrtno bolesni „vojvoda“ kaže, pokrene i uradi ono što oni sami neće ili ne smeju.
Preporuke:
81
1
21 sreda, 12 novembar 2014 00:31
pitanje za čitaoce
Ja ću sačekati Legendu...A vi?



Setimo se samo kakav je veličanstven, zvaničan i državni doček Hrvatska priredila Gotovini i Markaču po njihovom povratku iz Haga – i kakvu su im svu moguću političku i logističku podršku pružali dok su u Hagu bili. Ili kako su kosovski Albanci dočekali Ramuša Haradinaja (bez obzira što se tom njegovom povratku Hašim Tači sigurno nije previše obradovao). A u Srbiji Šešelja zvanično dočekuju ružne optužbe, muk i nelagoda. (Na stranu svojevrni politički paradoks što se čini da se Šešeljevom povratku danas mnogo više raduju njegovi ljuti politički protivnici nego njegovi višedecenijski saborci i saradnici.)
Preporuke:
117
1
22 sreda, 12 novembar 2014 00:33
Mišković Milutin
AV je izdao Kosovo i Metohiju

Ne kaže se slučajno da će onaj kome je skupo da izdržava svoju vojsku, na kraju morati da izdržava tuđu. Ko se ne raduje povratku iz Haga jednog Srbina kojem, uz sve napore i pritiske, nije mogla biti napisana osuđujuća presuda biće prinuđen da dočekuje albanskog premijera i da mu ovaj usred Beograda govori o nezavisnom Kosovu kao o „realnosti sa kojom Srbija treba što pre da se pomiri“. I da se cinično čudi što to njegovo „konstatovanje činjenice“ bilo ko doživljava kao provokaciju.



A njegova ljutnja je samo loša gluma!
Preporuke:
127
1
23 sreda, 12 novembar 2014 00:33
Zoran
I Vucic i Toma cekaju Seselja:

https://drive.google.com/file/d/0ByvShhe5qnJsempwMEYzdW43OG8/view?usp=sharing
Preporuke:
60
2
24 sreda, 12 novembar 2014 00:35
mladen
Britka analiza gospodina Đorđa, kao i uvek, pogađa u samu srž. Malo nas ima, moramo se probuditi, pregaziće nas vreme. Nismo mi više u situaciji da gubimo vreme, snagu i ovo malo inteligencije, što je ostalo u zemlji. Srbi okreću leđa Srbiji, a to je veoma opasno. Ipak, ne smemo se predavati, baš kao Šešelj, ko zna, možda njegov povratak uzdrma Srbiju!? Ovakvoj, kakva je sada, to može samo da se pozdravi i donese nadu.

P.S. Dobro došao kući mučeniče!!! Bez obzira na ishod svega, Vojislav Šešelj je čvrsto zakoračio u srpsku istoriju, rame uz rame sa našim ostalim velikanima, prevazilazeći i partije i ideologije, ovaj veliki Srbin( po meni najveći), ostaće kao primer, da uči i vaspitava buduće srpske generacije kako se voli, čuva i brani otadžbina Srbija.
Preporuke:
102
1
25 sreda, 12 novembar 2014 00:37
zoki
Ne zaboravimo da Šešelj nikada nije priznao Haški tribunal i njegova pravila, nikada nije uputio molbu za prevremeno puštanje, niti prihvatio „garancije“ i uslove srpskih vlasti. I na kraju su morali da ga puste neosuđenog. To jeste možda „Pirova pobeda“, ali je ipak neka pobeda



tačno rečeno, ali kada pogedamo koga je imao za protivnika ovo je velika pobeda koja je skupo plaćena (zdravljem i skoro životom)
Preporuke:
103
1
26 sreda, 12 novembar 2014 00:38
Ana
Bravo! Da se razumemo ne volim ni jednog ni drugog ni treceg,..... na proslim izborima nisam glasala, ali ovo je smejurija na vlasti/ Pozoriste/ Nadam se da ce neko uskoro spustit zavesu/ Pa da izadjemo iz sale na svez vazduh/
drago mi je a se Seselj vraca, pa makar ako se ne bude bavio politikom bar da uziva sa svojom porodicom/
Preporuke:
86
2
27 sreda, 12 novembar 2014 00:40
.......
Ko nečeka Šešelja dočekuje Ramu i velikošiptarsku panoramu!!!!
Preporuke:
98
1
28 sreda, 12 novembar 2014 00:52
Zvanicno
u Srbiji Šešelja zvanično dočekuju ružne optužbe, muk i nelagoda


U sledecih par nedelja cemo videti i "nezvanicno" misljenje.

Kako je Dordje kroz tekst naglasio upravo ce "nezvanocno" misljenje biti mera koja ce pretegnuti na bolje, sto se jako nadam, ili na gore. Ako se desi ovo drugo ja cu da se dobrovoljo prijavim pa da budem sns batinas, jer onda nismo ni zasluzili bolje.
Nadam se da ce neka TV da stisne petlju i pozove Dr. Seselja u emisju. Oborice sve rekorde gladanozti i bice ubrzo ugasena, ako se ne uspe proizvesti pravi efekat. Voja jeste kapacitet, ali pomoci i podrska bi veoma dobro dosle.
Ako se do Nove Godine ne ucini nesto radikalno, onda kolektivno zasluzujemo sve sto nam spremaju.
Preporuke:
101
1
29 sreda, 12 novembar 2014 01:06
Peter RV
Voleo bih da Vojvoda (bez znaka navoda, jer je Seselj tu titulu najcasnije osvojio!) kao jedan od prvih gestova, posjeti grob Slobodana Milosevica u Pozarevcu-da mu oda postu kao palom sa-muceniku.
Preporuke:
57
9
30 sreda, 12 novembar 2014 01:11
Nikola
"Ko nije sačekao Šešelja, dočekuje Ramu."

Svaka čast za gospodina Vukadinovića, fantastična paralela, jedan od njegovih najboljih tekstova!!!
Preporuke:
71
2
31 sreda, 12 novembar 2014 01:16
cmok Toronto
Srbiju treba da leče Srbi iz Srbije.
Preporuke:
33
16
32 sreda, 12 novembar 2014 01:17
siniša br.3
Takvi prave srpske patriote su odavno marginalizovani, možda još od vremena Kralja Aleksandra. Zatim ponovo za vreme "razlaza sa Rusima" i konačno danas prilikom "okretanja ka Evropi".

Dakle Šešelja će dočekati nezaposleni, sirotinja, dočekaće ga i intelektualci, ali marginalizovani. Dočekaće ga ljudi koji žele dobro i sebi i drugima, i svojoj državi Srbiji i svome narodi. Dočekaće ga oni koje niko ni za šta ne pita i koji nisu u stanju ni sebi da pomognu.

Dočekaće ga sa radošću i uverenjem da pravda ipak pobedi, ali i strahom da od te pobede neće biti nikakve koristi da je došla prekasno. Dočekaće ga sa nadom da dobro možće da pobedi, ali i strahom da je zlo ipak uništilo nadu.

Dočekaće ga ljudi koji imaju pomešana osećanja i koji ni sami ne znaju šta da rade.


Neće mu se obradovati koji su rešili sve svoje probleme, naročito moralne. Oni koji su tu da se rugaju i prave štetu kojima drugi misle za njih. Ni brige ni pameti, takvi dočekuju Ramu.
Preporuke:
67
1
33 sreda, 12 novembar 2014 01:18
Deprimirani srpski rodoljub
@ geolog He, he...brate kapiram te totalno.U potpunosti se slazem.A najveca fora mi je kada nam dele savete i kritike oni koji bas na tom Zapadu i zive.Pazi sada ti tu slobodu.Razbezali se iz Srbije na taj Zapad kao pacovi sa Titanika koji tone i posle nas onako sa distance zapljucnu i kritikuju.Zato ja nikada nisam ocekivao da ce biti ikakve konkretne vajde od dijaspore.Mi koji ovde nameravamo da zivimo mi treba da se borimo.Ne znam zaista gde ima logike da neko ko je Srbiju zaboravio ko deci daje tudjinska a ne srpska imena i cija deca ne znaju bre ni dobar dan da kazu na srpskom moze sada nama da deli lekcije.Srpska posla sta reci...
Preporuke:
45
6
34 sreda, 12 novembar 2014 01:21
Predrag
Na neki cudan nacin ovi dogadjaji-(albanske provokacije) usred Beograda mene licno raduju, jer ubrzavaju propadanje ovoe proevrposke,u sustini antisrpske izdajnicke politike koja je u Srbiji na delu vec 15godina !
Preporuke:
53
1
35 sreda, 12 novembar 2014 01:33
pop i berberin
Nemamo reči hvale za ovaj sjajni tekst.

Međutim, POŠTENjE ovog teksta, ѕasenilo je sve njegove druge aspekte!
Preporuke:
53
3
36 sreda, 12 novembar 2014 01:45
Observantes
Koštunica da se pokaje (za 5. oktobar i svi njegovi misionari koji su anestezirali Srbiju i omogućili aktuelni velikošiptarski pir) i da ide na aerodrom i da klekne pred akademikom Šešeljem! Koštunice, dodirni ga! Da osetiš ono što nisi mogao biti i zašto si se lažno predstavljao i zašto si dostigao maksimum svojih nesposobnosti petooktobarskom fikcijom. A ti pobegulja, koja je neinteligentno uzela na sebe breme da određuje sudbinu srpske nacije. Velikošiptarski tornado ti je došao na 150 kilometara od Koštunića. Možda je optimistična šansa to da ti je Drašković sa sve Danom obećao imunitet pred šiptarskim stampedom. Čeda te sigurno neće braniti kada sa sve Ramom budu došli po tebe.
Preporuke:
53
32
37 sreda, 12 novembar 2014 01:55
Ultravizitor
Poštovani Đorđe, zbog ovog članka više neću ni da prelistavam Politika-onlajn. Tamo vlada takva cenzura da bi svaki komentar koji pljuje vaše mišljenje i lik prošao pre nego neki koji se slaže s vašim stavom. Vama cvaka čast na istrajnosti u Srbiji koja je u okovima od glave do pete. Čekati Šešelja je čekati Godoa. Srbija je mesto gde ispodprosečne strvine imaju cvoje roblje.
Preporuke:
58
1
38 sreda, 12 novembar 2014 02:18
great serbia
Alek živi od rekonstrukcije pa do izbora, a u međuvremenu blokada medija. Na sledećim izboruma radikali sa Vojvodom na čelu prelaze cenzus, pa neće ni morati da prave kompromis sa lažnim patriotama kroz 'Patriotski blok', koji se nekada davno činili CIA DOS, i za koje je i dalje 5.oktobar svetao dan u srpskoj istoriji 21.veka. Šešelj ima oko 60 godina i što se kaže nije još za penziju, u haškom logoru su probali da ga ubiju, mislim da ima i dalje tu snagu da malo razdrma Alekov fašistički režim.
Preporuke:
36
7
39 sreda, 12 novembar 2014 04:41
Brane2
Ne slažem s se s tim, da je Šešeljeva pobeda pirova pobeda.

On se bori za svoju IDEJU a zdravlje, broj sledbenika itd je tu totalno sekundarni faktor.

Zatvor u Ševeningenu je bio jedno od njegovih mnogobrojnih borilišta i on je dao sve od sebe da tu ne bi pravio kompromise.

Kod male države kao što je Srbija nije moguće uvek računati, da je uvek moguće odbraniti njene granice ili ciljeve fizički.

Ono što jeste važno, je pokazati vrednost ideje. Istorija sa okupacijom Kosova nije stala ali bez ideje ona ne bi imala ni potencial da negde u budućnosti doživi svoj pravedni rasplet.

Tu jeste važnost Šekijevog dela. Postavio je mnoga pitanja, od kojih se na sudu bežalo.

Ali pitanja su ostala, a odgovor će morati da dođe kad tad.
Preporuke:
64
1
40 sreda, 12 novembar 2014 06:10
@Deprimirani srpski rodoljub
Srbiju I Kosovo jedno mozemo spasiti natalitetom I ocuvanjem nase kulture, pravite decu, cenite vredne I cestite zene a ne silikonske kraljice Isponzoruse. Narod se cuva kroz decu I porodicu. Brat bratu da pomogne, da ne dozvoli da ih niko zavadi, komsiji reci dobro jutro, pricuvati im decu ko svoju, pomozite starijima oni su vas pazili kad ste odrastali.
Vodite decu u crkvu, na sport, u prirodu, njive, ucite ih da cene rad I sebe I svoje bliznje.
Bezite od televizije I shoping centara, ne jurite za poslednjim trendovima. Ne dajte da im ispiraju mozak sa jeftinim sapunicama I rialiti serijama.
Pitajete se sta je to malo sto mozete uciniti od danas da pomognete Srbiju? Mislite pozitivno I ne ponavljajte negativne reci 'mi smo najgori'. Reci postaju stvarnost, zato od danas govorite 'mi smo najbolji I jedinstveni' I prevazicicemo I ovaj period sa bozjom pomoci. Nasi preci (19oo neke) nisu imali ni struje ni autombila, gajili su po 4-6 dece I tesko radili da bi samo preziveli
Preporuke:
62
1
41 sreda, 12 novembar 2014 07:32
SR JUGOSLAVIJA
Prepao se režim, ali i lažne patriote HEROJEVOG povratka. Ne bojte se, heroj je smrtno bolestan, a vi ćete nastaviti da živite u blatu.
Preporuke:
44
3
42 sreda, 12 novembar 2014 08:36
Srbin Srbinović
Profesor dr Vojislav Šešelj se borio protiv čudovišno podlog, čudovišno licemernog i čudovišno zverskog NATO Zapada, koji decenijama na sve načine ubija Srbe i Srbiju. Po pameti, znanju i hrabrosti nadvisio je stotine pripremljenih NATO USA EU čopor zveri što su kidisale da ga sabiju u njima pripremljenoj zamci laži i podvala.
Vojislav šešelj je pobedio monstruozni "Haški tribunal" i ušao u istoriju prava, UŠAO JE U ISTORIJU SRBA I SRBIJE.
Šešeljev ulazak u istoriju Srba ne može niko poništiti.

Jajare, šibicarski izdajnici, lažovi,spletkaroši, uz sav trud koji čine, ne mogu poništiti Šešeljev ulazak u istoriju prava i istoriju Srba i Srbije.

VOJISLAV ŠEŠELj JE BRANIO SRBE OD MONSTRUM NATO (USA I EU) NACIFAŠISTIČKIH ZLIKOVACA I POSTAO PLANETARNI JUNAK SRPSKOG NARODA!
Preporuke:
64
3
43 sreda, 12 novembar 2014 09:09
poenta
Najgore je to što je Rama na neki način u pravu. To jest, on je u Beogradu samo konstatovao ono što on inače govori i misli, a što njegovi domaćini takođe govore svojim zapadnim sagovornicima (i zbog čega im je i dopušteno da posle toliko godina apstinencije uzmu vlast), ali ne vole kada im se to tako javno i pred kamerama saspe u lice.

Ovo je suština, ne znam zašto drugi komentatori nisu dovoljna tu rečenicu obratili pažlju. Rama im je sasuo u lice ono što i oni misle i govore svojim zapadnim "prijateljima" i što ti prijatelji govore njima. A sad se samo ogolilo.
Preporuke:
52
1
44 sreda, 12 novembar 2014 09:15
Zoran M.Stanišić, iz Prištine
Odlično g-dine Vukadinoviću. Međutim, dodao bih da je sramno, tragično i jadno odlagati ( par dana ) dolazak g-dina prof.dr.Šešelja, zbog "zakazane" posete Rame. Zar je bilo diplomatski, mudro, dalekosežno i trezveno, pustiti Ramu ( u drugom poluvremenu njegove "simulanke" ) da u Preševu DOBIJE ključeve grada, koje će preko Trnovca ( sa Lazaretom,simbola funkcionisanja "nečega" što što se decenijama planira, nagoveštava i DOLAZI...) poput ŠTAFETE, ostavljati generacijama za pamćenje i nauk... Pritom je u Preševu drsko, bezobrazno i necivilizacijski LAGAO da su srbi na Kosmetu povlašćeniji od "njegovih" građana u Preševu, svestan da NEMA više srba u gradovima na Kosmetu, i da je na delu fašisoidna legalizacija etničkog čišćenja srba sa Kosmeta... Zamislite Ramu ( savetnik mu je beogradski đak Škeljzen Malići...)koji posle "njegove" ( da li...) "istoriske" posete, krstari trijunfalno Kosmetom... Kolko su partokratski - klovnovski "đaci" prof.dr.Šešelja u tome pomogli, vreme će pokazati...Čemerno...
Preporuke:
56
1
45 sreda, 12 novembar 2014 09:32
Zmaj
Najveći politički dometi Šešelja su "nacionalistička opozicija" Miloševiću, učešće u Miloševićevoj vladi i to što je stvorio političke gromade kao što su Tomas i Aleks. Bojim se da nema kapaciteta za ono suštinsko što nam treba. Verovatno će dodatno uzdrmati već rasklimane nekadašnje bliske saradnike, a sada strane plaćenike, ali to je samo mali deo onoga što Srbiji nedostaje. Ukoliko ga zdravlje posluži, pričaće, pretiće, možda iznositi neke poverljive informacije, provocirati i vređati suparnike i to je to. Možda i nije loše da jednog takvog imamo na političkoj sceni, ali svakako od njega i SRS ne treba očekivati neke značajne rezultate.

Sa druge strane; za ono što je uradio u haškom kazamatu mu treba skinuti kapu i dostojanstveno ga dočekati kao pravog heroja.
Preporuke:
45
14
46 sreda, 12 novembar 2014 09:43
seselj i rama za vucica tama
vucica ce tek iznervirati ova kolumna djordja vukadinovica.zasto nema okruglog stola o srpskoj politici?opet iz pocetka;kao krajem devedesetih.
Preporuke:
45
0
47 sreda, 12 novembar 2014 10:09
Anta
To jeste možda „Pirova pobeda“, ali je ipak neka pobeda.... Pirova i neka pobeda su možda sa stanovišta dnevnopolitičkog trenutka... sa stanovišta istorije pobeda je zadivljujuća, još jedan sjajan primer snage i nesalomivosti srbskog duha... da li danas iko priča da je Sinđelić ostvario pirovu pobedu?
Preporuke:
54
0
48 sreda, 12 novembar 2014 10:11
morava1
"Ne kaže se slučajno da će onaj kome je skupo da izdržava svoju vojsku, na kraju morati da izdržava tuđu. Ko se ne raduje povratku iz Haga jednog Srbina kojem, uz sve napore i pritiske, nije mogla biti napisana osuđujuća presuda biće prinuđen da dočekuje albanskog premijera i da mu ovaj usred Beograda govori o nezavisnom Kosovu kao o „realnosti sa kojom Srbija treba što pre da se pomiri“. I da se cinično čudi što to njegovo „konstatovanje činjenice“ bilo ko doživljava kao provokaciju."
Svaka cast Vukadinovicu, tako terba sa ovim niskim poltronima koji sve bi prodali, za saku vlasti.Nisam seseljov obozavalac, ali se ipak radujem sto je pobedio politicki sud u Hagu, I sto ce najzad biti u Beogradu.Svakako necu propustiti da kazem da sadasnja I sve prethodne vlasti za navek su obrukali Srbiju I Srpski narod.Kako cemo podici glavu, nije mi jasno.
Preporuke:
42
1
49 sreda, 12 novembar 2014 10:26
Bojan, Priština
Najgore je to što je Rama na neki način u pravu. To jest, on je u Beogradu samo konstatovao ono što on inače govori i misli, a što njegovi domaćini takođe govore svojim zapadnim sagovornicima (i zbog čega im je i dopušteno da posle toliko godina apstinencije uzmu vlast), ali ne vole kada im se to tako javno i pred kamerama saspe u lice.


Rama je pre nego što je pozvao Srbiju da prihvati realnost i preizna nezavisnost R. Kosove, rekao da pozdravlja novu percepciju Srbije koja priznaje realnost da Kosovu (parafraziram)

Hvala Ramo surovi prijatelju - Briselskim sporazumem Srbija ne da priznaje novu realnost (što je Rama rekao) - nego stvara novu realnost u korist Albanaca kako de jure - tako i de fakto na terenu.
Znači da mi radimo mnogo gore od onoga što je Rama rekao.

I na kraju, ako to sve već radimo - pa šta je problem što nas je Rama pozvao da priznamo to što radimo ?!
Preporuke:
62
2
50 sreda, 12 novembar 2014 10:31
Bojan, Priština
2

Na kraju krajeva, pa nije Rama organizovao pretnje Srbima gubitkom posla ako ne izađu na izbore R. Kosove i time oforme R. Kosove naročito na severu Kosova. Sećamo se prizora glasanja - Direktor na čelu a za njim zaposleni zajedno na glasanje.

Nije Rama Srpske policajce radnike MUP-a Srbije preveo u albansku policuju na Kosovu. Kao što se sada i druge države institucije Srbije prevode u tom smeru.

Na kraju krajeva nije Rama pretio i tražio da mu daju 45 min. da sredi stanje na severu Kosova.
Preporuke:
72
0
51 sreda, 12 novembar 2014 11:47
Beograđanin
Setimo se samo kakav je veličanstven, zvaničan i državni doček Hrvatska priredila Gotovini i Markaču


Ne želeći ni namjanje da rehabilitujem domaće preletače, želim samo da kažem da je razlika u tome što se takav stav Hrvatske potpuno poklapa sa stavom Vašingtona, pa je i hrvatska politička klasa 'hrabrija', dok je u našem slučaju dobrodošlica Šešelju suprotna stavu Vašingtona.

Inače odličan članak, i gorak, Đorđe.
Preporuke:
48
1
52 sreda, 12 novembar 2014 11:49
Beograđanin p.s.
I da dodam da je za mene naprosto NEZAMISLIVO da jedan višestruki predsednik države leži pokopan u bašti svoje porodične kuće, i da ni jedan vlast već deset godina ne sme ni da pomene tu temu. To toliko govori o nama.
Preporuke:
46
1
53 sreda, 12 novembar 2014 12:05
Goran Jevtović
Neočekivani dolazak živog heroja (jer to posle 12 godina tamnovanja jeste!) je prilika koju nam je sami Bog udesio da se okupimo, saberemo i da srušimo ovu plaćeničku, marionetsku bagru!
Ajmo Srbi, sad ili nikad.
U subotu svi na miting, da pokažemo da nas ima i da odatle krene nezaustavljiva lavina.

Sjajan tekst Đorđe!
Preporuke:
72
8
54 sreda, 12 novembar 2014 12:07
aleksandar
Sjajan, sjajan kompletan Vukadinovićev tekst.
U "Politici" je naravno iskasapljen, odnosno uredništvo je izbacilo "škakljive" momente koji bi mogli da budu "nezgodni" za Gospodara. I naslov je promenjen, jer ne bi baš bilo oportuno da se Gospodar "iznervira".
Da, da, "Politika" je to, uvek blizu "vlasti", uvek "oprezna", uvek "osluškuje" šta bi moglo da zasmeta, uvek "odmerava i vaga".
Preporuke:
40
1
55 sreda, 12 novembar 2014 12:24
boban
Bravo,bravo,bravo!
Rama je samo konstatovao ono sto je Vucic potpisao.
Preporuke:
37
1
56 sreda, 12 novembar 2014 12:43
... man`te se onog cirkuzanta, koji je `platio` natovcima za `performans` ?!
NIKO da se `osvrne`, kako nakon madžarske "nevinosti", dolazi `glavno`- kampanja o nemačkoj "nevinosti" ( v. RTV "Dokumenti") ?!
Preporuke:
23
1
57 sreda, 12 novembar 2014 12:44
kryeminister
jeste, može se na to i tako gledati! možda bi ipak trebalo dodati da ko se smejao albanskoj krvnoj osveti dočekaće "civilizovanu" srpsku osvetu
Preporuke:
6
28
58 sreda, 12 novembar 2014 12:58
Panta
Ako im i taj „spin“ prođe, onda zbilja može proći sve, i za svakoga.

Naravno da će im proći. Još niste sagledali koliki je duhovni sunovrat srpskog naroda. Da sam u pravu uverićete se veoma brzo. Nije isključeno da će tzv. četnički desničarski Srbi, koji sprovode Titovu politiku (vojvoda je hvali na sva usta), i Titovi levičarski Srbi (SPS) koji sada sprovode nedićevsku politiku, uskoro "očistiti" svaki plamičak "srbstva" međ' Srbljem.

Meni svi društveni tokovi i pokazatelji 100% govore u prilog navedenih tvrdnji. Zato, još jednom da ponovim,nema Srbima slobode dok nas ne oslobode Rusi.Kada će to biti ne zna se. Tito je s Amerima predvideo oko 2060. godine. Do tada ćemo se međusobno uništavati, ako ni zbog čega drugog, a ono zbog sukoba mišljenja da li sunce lepše sija na istoku ili na zapadu.
Preporuke:
11
15
59 sreda, 12 novembar 2014 12:58
Bojan, Priština
@ kryeminister

Gde nas ovde potseti na tu najprimitivniju i najzaostaliju odliku tvog naroda koja je odraz žalosno niskog nivao vaše svesti.

I dan danas u Albaniji zbog krvne osvete, postoji specijalan TV kanal samo za par hiljada ljudi koji zbog krvne osvete ne mogu da izađu dalje od svog doma.
Krajnja zaostalost i primitivizam ...
Preporuke:
41
1
60 sreda, 12 novembar 2014 13:04
Srudentski grad
Za heroje srpske nema počasne garde.
Gardu zaslužuju zlikovci i izuzeci.
Što semora - nije im teško.
Gazde naručuju muziku - izvođači se klanjaju.
Ne ide jedno sa drugim.
Onaj koji dočekuje krvne neprijatelje - ne sma da dočekuje srpske heroje.
Preporuke:
34
0
61 sreda, 12 novembar 2014 13:21
Majka Mara
Hrabro od Vukadinovića što je prvi među analitičarima obradio temu "Povratak Šešelja"
Preporuke:
48
1
62 sreda, 12 novembar 2014 13:25
Shone
Odličan tekst. Bravo Đorđe!

Ono na šta moram da se osvrnem je deo u kome se kaže "ako im ovaj spin prođe onda sve može". Meni se čini da je taj Rubikon odavno pređen. Ako je prošle godine vlast uspela da svojim spinom ubedi većinu javnosti da oni koji bojkotuju šiptarske izbore na severu KiM u stvari rade za Tačija dok su oni koji podržavaju izbore koje raspisuje "Republjik Kosov" u stvari prave patriote onda sve može da prođe. Sećamo se samo naslova tipa "pakleni plan Jakšića i Tačija". Nema dalje.

Ili da se na bavimo samo politikom. "Elita" u Srbiji uspeva to i drugim sferama. Npr u sportu. Određena grupa ljudi je uspela nešto što je bilo nezamislivo, da ubedi sve navijače jednog kluba da privremeno navijaju za drugi (do juče rivalski) dok se njihov klub nalazi u procesu "reorganizacije". Aj što su uspeli da ubede tzv organizovane navijače, ali oni su uspeli da ubede i obične zvezdaše da je normalno navijati za FMP 5 godina. U Srbiji sve može da prođe samo ako se odradi kako treba!
Preporuke:
29
0
63 sreda, 12 novembar 2014 13:31
djoka
Zna srpski narod da je ova vlast totalno izdajnicka i da sluze neprijatelju da uniste Srbiju i srpstvo. Srpskom narodu jedino nije jasno sto ih sve drustvene strukture(bia,voa,policija,vojska,sudstvo...)koje nece da sprece ovu izdaju i razaranje drzave,a primaju plate bas za to,da sacuvaju drzavu u srpski narod. Oni su zapravo i saucesnici u razaranju zemlje i nestajanju srba,ali saucesnici su i svi oni koji glume poslanike u skupstini Srbije. Za ovu izdaju, kad dodje vreme,moraju svi oni da odgovaraju,a tezina kazne ce biti ko je na koju funkciju bio. Sado bi preporucio sadasnjoj vlasti da gradi zatvore, bice tesno sa ovim sto sad imamo.
Preporuke:
29
0
64 sreda, 12 novembar 2014 13:38
@depriminirani srpski rodoljub
Nije vreme za cepanje!
Preporuke:
23
0
65 sreda, 12 novembar 2014 14:07
Boško
Bogami u Srbiji će morati da počne da se nosi sa sobom krst i beli luk.

Ovolika količina političih vampira, (već jednom sahranjenih) na jednom mestu čini Srbiju pravom "postojbinom vampira"

Nesretni Srpski narod u nedostatku pravih Srba da ih vode, povampiruje komuniste (socijaliste) i radikale (naprednjake) iz devedesetih a sada očekuje spas od "četničkog vojvode" koji je poznat po "klanju tupim kašikama" i prvom otvorenom saradnjom četnika i komunista 90tih na štetu Srpskog naroda, da ih spase od svojih kumova.

I dok se povampireni četnički vampiri spremaju za otvoreni obračun sa "gologovim kocem" povampireni komunistički vampiri iz prikrajka "sisaju krv" Srbiji kao što su to radili od 1941 godine.

Srbija može samo da zavrne rukav da joj bar ne cepaju košulju kad joj zabodu zube u ruku.

Ili ne.
Preporuke:
7
41
66 sreda, 12 novembar 2014 14:58
kaca
Svaki komentar na ovaj tekst, mene kao gradjanina Srbije ,je suvisan .Sve je receno sto se mora reci.
Preporuke:
33
1
67 sreda, 12 novembar 2014 15:18
@Observantes
Bolesno!
Ako se Šešelj o nekoga ogrešio, onda je reč o čoveku koga neprimereno (i ovaj put) pominješ! Ne zaboravi, svi iz aktuelne vlasti izašli su iz Miloševićevog i Šešeljevog šinjela!
Preporuke:
18
12
68 sreda, 12 novembar 2014 15:22
kryeminister
ko hoće sve albansko dočekuje gubitak srbskog!
Preporuke:
5
39
69 sreda, 12 novembar 2014 16:41
G.S.
Nadam se da neće mnogo vremena proći pre nego što saznamo da li je Milošević zaista sahranjen u dvorištu svoje porodične kuće.Što pre saznamo,to bolje,nestaće još jedan razlog ove nepotrebne podele srpskog društva.
Preporuke:
15
4
70 sreda, 12 novembar 2014 17:45
Kao posvađali se Rama i Vučić
Iza zatvorenih vrata se "trilateralno izljubili" i dogovorili kako da skuvaju srpsku žabu tj. javno mnjenje. Tabu je srušen. I dron i Rama su američka režija. A za mesec dana već će biti normalno da svako psuje Kosovo zbog kojeg ne može da živi kao svaki normalni Švaba i da vozi novi mercedes...
Preporuke:
35
1
71 sreda, 12 novembar 2014 18:35
xy
Kako da ne, g.-dine Jevtovicu, samo cekamo da nas vi iz JNA paradrzavnog aparata okupljate.
Preporuke:
4
31
72 sreda, 12 novembar 2014 20:52
Mićunović
Čitam u Politici kako Mr Pulin čita Šešeljeve misli. Baš Šešelja briga za Ramu i Albaniju, oni su sitni miševi, kao i Vučić. Ako je Šešelj moralni i materijalni pobednik, ako su ga "najurili" ne znajući šta da rade, ako je uspeo da se izvuče iz pakla kao neosuđen i nevin, treba mu čestitati. Šta je ova vlast u odnosu na Hag? Tako li je ili nije? Dugo je trajalao, ali neprijatelj je bio jak. Pao je na kolena.
Šešelj nema šta da ruši. Srušiće se sami. Ko ih je postavio taj će da ih sruši. Nisu izvršili zadatke. Nesposobni, nepismeni, neznalice. Šta zna naučnik Vulin, sprema li doktorat kao većina ministara i poslannika? Ide okolo i daje izjave, zveči. Nema posla, ponaša se kao baba Simana, Katica za sve kao i Selaković. Sve go doktor nauka bez nauke. Neka se pogledaju u ogledalo, na Šešelja neka ne obraćajte pažnju. Mislite da se nije vratio, da je i dalje sklonjen da vam ne smeta. Ili vas podilaze žmarci zbog konkurencije koju nećete izdržati.
Preporuke:
25
0
73 sreda, 12 novembar 2014 20:57
Arčibald Rajs
Kakva analiza, toliko surovo istinita da prosto boli
Preporuke:
25
1
74 sreda, 12 novembar 2014 21:14
MP
NE podrzavam Seselja, niti sam ikad podrzavala. Do danas nisam nasla ni jednu studiju koja bi realno ocenila sta je to dobro Seselj ucinio za Srbe i Srbiju.

Devedesete su bile uzasne godine na nasim prostorima, a posledice se zive danas i sigurno jos niz godina; Cesto sam imala utisak da Seselj i radikali NE razmisljaju o posledicama svoje politike; Evo jedna od Seseljeve zaostavstine je i sadasnja vlast Nikolic Vucic;

Imamo obicaj da kritikujemo vlast posle dve hiljadite naravno sa pravom, ali uvod u te dogadjaje su bile devedesete.Seselj je obelezio te godine; Sa Hagom ili bez njega, radikali i svi slicni treba da se dobro zamisle nad tim vremenom koje im ni na koji nacin NE moze sluziti na cast.
Preporuke:
9
26
75 sreda, 12 novembar 2014 22:13
doprinos
Cmok Toronto i sada čini nešto značajno za svoju zemlju: piše srpskim jezikom. To nije malo u postojećim uslovima.

Za razliku od nekih od njegovih kritičara koji još pišu srpskohrvatskim....

Razmislite o tome.
Preporuke:
10
6
76 sreda, 12 novembar 2014 22:15
redak čovek - junak
... to, kao i većina starih Šešeljevih grehova, realno bledi pred razmerama njegove lične žrtve i stradanja.


Slažem se.
Preporuke:
20
0
77 sreda, 12 novembar 2014 22:47
Goran Jevtović
MP
Devedesete su bile uzasne godine na nasim prostorima, a posledice se zive danas i sigurno jos niz godina;
A, sećate li se, kojim slučajem, zašto su bile užasne 90-te?
Zato što smo mi Srbi "našli pa zašli" i rešili da razbijamo tadašnju Jugoslaviju, onako, iz besa, pa smo krenuli da ilegalno uvozimo oružje i da blokiramo kasarne, da ubijamo koga god stignemo po Srbiji, ili su uzroci i povodi bili negde drugde?

Jeste li čuli nekada za zapadne monstrume koji su se ostrvili na nas?
Jeste li nekada videli na televiziji Klintona, Blera, Solanu, pre toga Kola, Genšera...

Jeste li čuli za Irak, Libiju...sada za Ukrajinu i "lep život" tamošnjih Rusa?
Da sam na vašem mestu i za te zemlje i narode i tamošnja dešavanja, okrivio bih Šešelja.

No, da čujemo, šta je on to radio 90-tih?
Možda će te baš vi uspeti da nadmašite čak i Haški tribunal
Preporuke:
32
4
78 sreda, 12 novembar 2014 23:11
Niče, vizionar
Imali ste pravo, ovaj ne odustaje! Sopstvena bljutavost ga ne obeshrabruje jer valja dalje spinovati, zato je plaćen:
http://www.nspm.rs/hronika/aleksandar-vulin-haski-tribunal-kontrolisu-sad-i-one-kroz-usta-seselja-govore-da-ce-rusiti-srpsku-vladu.html
Preporuke:
17
0
79 sreda, 12 novembar 2014 23:23
Peter RV
@@Observantes
Bolesno!
"Ako se Šešelj o nekoga ogrešio, onda je reč o čoveku koga neprimereno (i ovaj put) pominješ! Ne zaboravi, svi iz aktuelne vlasti izašli su iz Miloševićevog i Šešeljevog šinjela!"

Tačno, ali ne zaboravimo da je sve poteklo od petog oktobra, iz čijega šinjela
se izrodila svaka 'srpska' vlast, od tog momenta do danas!
Preporuke:
13
3
80 sreda, 12 novembar 2014 23:31
MP
NIkog NE mozete drzati na silu u zemlji u kojoj NE zeli da zivi, ali morate zastiti prava ljudi. To je najtezi deo posla, samo tada Srbiju i njenu vrhusku nije zanimalo da nadje mirno resenje. Mnoge u Srbiji je zanimao rat i otimacina. Hrvati su se izvukli kao i ranije kroz istoriju, vesto, a mi ?

Ko je slao Arkana i njegove tigrove zap od Drine? Da li su takvi likovi mogli na bilo koji nacin da se izbore za nesto casno, znajuci ko su i sta su?
Sta je radio Seselj i radikali; pa zar nisu srbovali sa zardjalim kasikama?
i sa velikim stomacima? Ako su ista dobro ucinili, samo recite.
Kako su zaveli vlast u Zemunu? Da li su se sluzili ucenama, iznudama?

Od velikog sveta ocekujete da budu sta? Postoje samo interesi u medjunarodnoj politici i nista vise; Britanci su nas isto tretirali kao i pre 200 godina.

Kada ste mali, pazljivo osluskujete sta rade veliki i branite se mudrom politikom a ne ludilom.
Preporuke:
7
24
81 sreda, 12 novembar 2014 23:43
seljak bezemljaš
sreda, 12 novembar 2014 03:41 Brane2

Vaš komentar je jedan od najboljih, ako ne i najbolji, (pomom ličnom mišljenju)za poslednje tri godine, od kako pratim NSPM.
Preporuke:
13
3
82 četvrtak, 13 novembar 2014 00:10
Goran Jevtović
MP

Mora da se šalite. Ubeđen sam u to.

Ne vredi ni da pokušavam da vam rečenicu po rečenicu demantujem, utrošio bih silnu energiju, a efekat bi bio nikakav.
I, zato, živite i dalje u ovim deplasiranim izmišljotinama i medijskim bljuvotinama, pa, kad tad, doći će vam istina kao na tacni.
Preporuke:
20
5
83 četvrtak, 13 novembar 2014 00:42
Topli zec
Hladni zec.
Preporuke:
8
1
84 četvrtak, 13 novembar 2014 01:07
MP
Ne, uopste se NE salim. Samo pitam jednostavno, navedite sta su to radikali dobrog uradili za Srbiju i za njen narod na prostorima bivse JU? sem srbovanja u prazno, i teatralnog busanja u prsa? Na nasim prostorima i dalje je najteze biti covek.
Preporuke:
8
14
85 četvrtak, 13 novembar 2014 01:10
Turas
Dosta ultravizora na ovome sajtu .Takvi su obično uvek za "isplativu" studiju .Vukadinovićeva opaska da nije Šešelj u "dilu" sa amerima - na mestu .Ali postoji i ona "tajna veza" Šešelj sigurno niti zna ali možda naslućuje mogućnost ;Ameri su ga namerno pustili da rovari jer Vučkov "imidž velikoga maga"počinje da biva apsurdan .Logike ima , da li je tako pokazaće vreme .
Preporuke:
11
1
86 četvrtak, 13 novembar 2014 01:22
ALEX Vancouver
Mnogo nase pameti iz BiH, Srbije i Hrvatske je otislo prije nego sto bih nas istjerali. Mnogi mladi bi sada dosli i pomogli kada bi imali gdje od onih brojnih sa limitiranom pamecu ali koji su se ugradili i prekrojili Srbiju prema sebi.

Nase ozdravljenje ce biti bolno i trazi radikalne mjere koje ne znam ko moze voditi i iznijeti. To je vise od Seseljevih kapaciteta i nasih potreba. On zasluzuje svako divljenje i punu podrsku u lijecenju.

Srecan sam sto sam zreo za penzije.
Preporuke:
8
3
87 četvrtak, 13 novembar 2014 07:43
recept za ocuvanje
tekst je napisan od strane ruskog analiticara za ocuvanje Rusije, i primenjiv je ne samo na ocuvanje Srbije jer je formula ista za isti narod koji trpi isti tretman od zapada. Moze se zakljuciti da je to recept nego za sve pravoslavne narode u svetu. Jos davnih devedestih objavljen je oglas u americkim novinama gde je postavljeno pitanje zasto amerika po definiciji uvek podrzava muslimane u svakom sukobu izmedju njih i pravoslavaca: grcka, etiopija, somalija, rusija, bosna, kosovo itd
http://www.srpskapolitika.com/Tekstovi/Analize/2013/241.html
na?
Preporuke:
10
1
88 četvrtak, 13 novembar 2014 12:12
@Goran Jevtović
Goran Jevtović
MP

doći će vam istina kao na tacni."


Ako je vama, ikada, bilo kakva istina došla "na tacni", onda ste vi jedan vrlo srećan čovek, i više od toga - blaženi. Koja istina dolazi tako? Ko je ikad bio potpuno u pravu? Šešelj, Sloba, Volt Dizni, Maljcev-Paljcev? Prihvatajući "istine" koje vi nudite, ljudi bi prethodno morali da se definišu svojim granicama, a neki, oni od integriteta, to neće.
Preporuke:
8
13
89 četvrtak, 13 novembar 2014 14:41
siniša @ MP
Pitate ko je slao Arkana zapadno od Drine. Po odluci savezne vlade, Premijer Ante Marković, savezni ministar unutrašnjih poslova Petar Gračanin, slao ga je Zdravko Mustač, načelnik savezne DB i direktni pretpostavljeni Željku Ražnatoviću Arkanu, koji je bio specijalni asgent savezne DB, kao slovenački kadar koga je u DB primio i dao mu iskaznicu sa svim pravima Stane Dolanc.

Zdravko Mustač je inače Hrvat, hrvatski kadar i odlikovani vitez hrvatskog domoljubnog rata. Po naredbi Franje Tuđmana vitez Hrvatske.

Dakle slao ga je Zdravko Mustač.
Preporuke:
13
1
90 četvrtak, 13 novembar 2014 14:50
ser joška
u moru briljantnih tekstiova ovaj briljantni tekst je prevazišao sve.. šta reći nego - briljantno
Preporuke:
10
1
91 četvrtak, 13 novembar 2014 15:39
Poštovalac NSPM
Jedan Srbin se vraća iz kazamata i to je dobro, kakva će uslediti politička odmazda videćemo ali ovde se pruža šansa za politički preokret. Dobro bi bilo da ne dođe do krvi mada sa tim sotone imperije i računaju. Vaša procena je korektna i iskrena a pre svega poštena. Živela Srbija.
Preporuke:
13
0
92 četvrtak, 13 novembar 2014 17:33
MP
Ne znam koja je ovlascenja sve imao Mustrac, ali bili su nad njim nadredjeni.
Mislim da Srbi tada nisu znali kako je najbolje zastititi svoje interese ako dodje do raspada zemlje. Izostala podrska i sa zapada i sa istoka, a unutar zemlje nije bilo prave politicke snage i vizije. Vrhuske medju Hrvatima i i Srbima su htele taj rat i posledice im nisu bile vazne. Hrvati su bili mudriji i obezbedili su sebi potrebnu podrsku i dobili informacioni rat, na zalost.

Za mene je porazavajuce da nismo prebrojali ni svoje zrtve iz drugog svetskog rata sto pokazuje nas odnos prema sopstvenim stradanjima, a onda se desio jos jedan rat. I sada smo u epilogu kolonija sa grupom bogatasa koji su izneli iz zemlje preko 50 milijardi dolara na svoje privatne racune. Imamo more sirotinje i bede i sta sad?
Preporuke:
7
7
93 četvrtak, 13 novembar 2014 18:52
@MP
Gospodine, sa one strane Drine nije kraj svijeta. Tamo je Republika Srpska i tamo žive Srbi, osim toga to je mentalna a ne geografska barijera koje se vi zdušno držite. Ne raspravljajte o sporednostima. Na drugoj strani Drine je bio i Naser Orić no on vam ne smeta. A te Srbe je od sličnih njemu neko morao da štiti.
Preporuke:
16
4
94 četvrtak, 13 novembar 2014 19:41
MP
ako mi neko replicira, red je potpisati se; I deo mojih korena je zapadno od Drine i nemam mentalnu barijeru; Rodbina raseljena, porodice pocepane, mnogi na grobljima, eto to je nas bilans devedesetih. NIje u redu da mi pripisujete nesto sto nisam napisala. Razmislite dobro i gledajte dalje od ovoga sto ste spremni da vidite sada.
Preporuke:
7
7
95 četvrtak, 13 novembar 2014 20:41
Gedza
U istoriju oslobodilacke borbe Srpskog naroda uci ce i NSPM, pa makar samo zbog ovog teksta Djordja Vukadinovica , a Seslj nece biti sam u ovoj borbi koja je podmuklija od karcinoma i teza nego ona u Hagu.
Sada cemo dobiti odgovor na pitanje
"Ima li ovde Srba"!
ZIVEO SESELJ I SRBIJA, PUTIN I RUSIJA !!!
Preporuke:
13
0
96 četvrtak, 13 novembar 2014 21:29
Bob
Ja se pitam, da li su Američani pustili toplog ili hladnog zeca!
Preporuke:
9
2
97 četvrtak, 13 novembar 2014 23:07
za geologa

Srbija propada zbog toga što nam oni najpotrebniji ljudi
i najsposobniji kao što je "Cmok Toronto" sede udobno po
zapadnim prestonicama i trtljaju kako im otadžbina
propada i da joj više neće ni u posetu doći!!?
Pa šta bre Vi zamišljate kako da se narod bori kad mu je
mozak emigrirao a neki od njih i otvoreno pomažu našem
nestajanju.


Srbiji ,,oni najsposobniji sto sede udobno po zapadnim prestonicama'' nisu potrebni. Srbija ih ne ceni. Srbiji ne pada na pamet da nesto uradi za te ljude. Na primer, Srbija bi mogla da glasa kako ne glasa, i da izabere skupstinu i predsednika kakve nije izabrala. To bi Srbija mogla i sama, bez ovih ,,sto sede udobno po zapadnim prestonicama''. Ali ne, Srbija ce da kukumavci na jastuku sve duvan puseci, lenja, ljubomorna i zavidna.
Preporuke:
9
1
98 petak, 14 novembar 2014 04:28
Observantes
@Observantes sreda, 12 novembar 2014 14:18
Bolesno!
Ako se Šešelj o nekoga ogrešio, onda je reč o čoveku koga neprimereno (i ovaj put) pominješ! Ne zaboravi, svi iz aktuelne vlasti izašli su iz Miloševićevog i Šešeljevog šinjela!

Pa o toj bolesti upravo pričam. Bolesno! 5. oktobar je podloga na kojoj rastu ovakvi bolesnici! Ta podloga se zove izdajnička. Koštunica, neupućen i nesvrsishodan preuzeo je megalomanski posao u ruke. Jel to zdravo? Šešelj se o Koštunicu nije ogrešio ni po jednom pitanju! A da li je Koštunica prema Šešelju dok je SRS bio na broju i kada je Nikolić jedan dan bio predsednik parlamenta i kad je nacionalna opcija imala većinu u parlamentu? Dok se Koštunica, javno, pred Srbijom nepokaje za 5. oktobar ovde spoznaje srpske nesreće definitivno neće biti!
Preporuke:
9
4
99 petak, 14 novembar 2014 15:39
dule
Par komentara:

1) "Pod ovim sloganom su poslednjih godina ostaci ostatka nekada najmoćnije i najorganizovanije srpske političke stranke ..." - SRS nikad nije bila najmoćnija stranka u Srbiji. Snaga nije isto što i moć.

2) "Setimo se samo kakav je veličanstven, zvaničan i državni doček Hrvatska priredila Gotovini i Markaču po njihovom povratku iz Haga – i kakvu su im svu moguću političku i logističku podršku pružali dok su u Hagu bili. Ili kako su kosovski Albanci dočekali Ramuša Haradinaja..." - logično objašnjenje bi bilo u tome da su se političke ideje koje su deklarativno zagovarali dotični uspele. One koje je zagovarao Šešelj su propale.

3) "Ko se ne raduje povratku iz Haga jednog Srbina kojem..." - Šešelj i radost su pojmovi koji za mene ne idu zajedno.

4) Naravno da je suluda ideja da su "Ameri" i slični pustili Šešelja da bi rušili AV, ali i veće gluposti se trenutno valjaju u Srbiji pa će i ova svinjarija proći.
Preporuke:
2
9
100 petak, 14 novembar 2014 23:33
Turas
Koštunica je vrlo perfidne poteze u vreme svoga "vojevanja" napravio da je to danas ogledno u propadanju Srbije. Njegov doprinos je danas evidentniji i efikasnost toga delovanja se oseća kao i efekti uranijumskog bombardovanja NATOa - zakasnelo ali mnogo razornije .
Preporuke:
4
3
101 petak, 14 novembar 2014 23:36
@Bob
Američani su pustili toplog i hladnog goluba.
Preporuke:
5
1
102 subota, 15 novembar 2014 22:59
Bob
@@Bob

Da, ispred Donbasa!
Preporuke:
2
0
103 ponedeljak, 17 novembar 2014 13:48
jocal
... u trenutku kada postoji ogroman prazan prostor tamo gde treba da postoji opozicija ovom otužnom režimu , zapad šalje Šešelja da ga ispuni ... i "pamet" se srpska odmah zalepila na mamac ... genijalno ... ugasite sajt , nema razloga da postoji.
Preporuke:
1
3
104 ponedeljak, 17 novembar 2014 22:53
Dejan
Svaka vam cast!
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner